اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

دارت جهانی آنلاین| سیفی در جمع ۱۶ بازیکن برتر جهان

دارت باز ایرانی در رقابتهای جهانی کووید ۱۹ به جمع ۱۶ نفر برتر راه پیدا کرد.

دارت جهانی آنلاین| سیفی در جمع ۱۶ بازیکن برتر جهان

به گزارش خبرگزاری فارس، مهرداد سیفی بازیکن تیم جوانان دارت ایران و نایب قهرمان جوانان جهان در مسابقات کاپ جهانی 2019 رومانی، با درخشش خود در چهارمین دور رقابت های آنلاین جهانی دارت COVID19 خوش درخشید و توانست به جمع 16 نفر برتر جهان راه پیدا کند.

این مسابقات که دور سوم آن با حضور 1168 بازیکن از 54 کشور با همکاری و هماهنگی برگزار کنندگان جهانی و باشگاه دارت پیشرو ایرانیان حرفه ای برگزار شد، 116 بازیکن از ایران در این رقابت ها حضور داشتند.

جدول حذفی مسابقات با حضور 2048 دارت باز برنامه ریزی شده بود و طی 9 روز رقابت، تنها 3 بازیکن ایرانی به نامهای محمدمهدی دهقان و مهرداد سیفی از تهران و علی عزیزی از خوزستان توانستند تا مرحله حذفی 64 نفر برتر راه پیدا کنند و پس از صعود سیفی و عزیزی به مرحله حذفی 32 نفر، در نهایت تنها مهرداد سیفی قدرت خود را به رخ حریفان کشید و به جع 16 نفر برتر دنیا راه پیدا کرد.

سیفی در این مرحله به مصاف حریفی از آلمان رفت و در یک بازی نزدیک و نفسگیر با نتیجه 5 بر 10 بازی را به حریف آلمانی واگذار کرد و به رتبه نهم مشترک بسنده نمود.

این حریف آلمانی در برای رسیدن به این مرحله و جمع 32 بازیکن برتر رقابتها، کریس دابی با رتبه 20 رنکینگ PDC از معتبرترین سازمان های دارت جهان و همچنین قهرمان دور اول و سوم این مسابقات را شکست داده بود. اسکور این بازیکن آلمانی در این رقابت 98 بود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول